Friday, March 4, 2016

FEBRUARY LOVES #2

Je to tu zas! Nejkratší měsíc v roce je za námi a já mám pro vás opět oblíbence. Tentokrát to pro mě byl lehký výběr, jelikož jsem teď na týden v Rakousku a všechno tady překonalo mé pražské lásky. Praha je sice moje nejoblíbenější (všechno), ale když jsem tady a dýchám horský vzduch s vanilkovou koblihou v ruce, tak si říkám, že Rakousko není vůbec k zahození! Teda až na němčinu. Určitě mi dejte vědět, co vám udělalo radost za tento ledový měsíc.
1/ Oblíbený outfit
Rozhodla jsem se, že do těchto příspěvků budu dávat outfity, které ráda nosím do školy a jsou pro mě super pohodlné. To znamená, že na mě uvidíte asi pokaždé tyto černé high-waisted kalhoty. K nim jsem si vzala tričko z H&M, které jsem koupila z donucení (vlastní svědomí). Chodila jsem takhle jednou po obchodech a nic se mi nelíbilo. Připadala jsem si, jako bych právě zabila holou rukou dvě hodiny mého života. Navzdory mým pocitům jsem si koupila první tričko, které mi přišlo do cesty. A to je příběh mého velmi oblíbeného trička. Doplnila jsem tento základ o černý kožený vak a dokonalý svetr, který mám půjčený od mé Elišky. Pokud nechcete utrácet za oblečení, vyměňte si třeba tři věci na týden se svou (stylovou) kámoškou.


2/ Kosmetický produkt
Vzhledem k tomu, že mám hroší kůži, která je all day all night suchá, používám tento krém od YR.
Je levný a zaručeně mi vždycky přispěchá na pomoc. Pro podobné případy, jako jsem já, vřele doporučuji! No a vybrala jsem také něco z dekorativní kosmetiky. Od Diany, které tímto posílám pusu, jsem dostala linky ze Sephory. Jedny černé a druhé červené. Jsou přesné a skvěle se nanáší. Nevím jak vy, ale já stojím před zrcadlem vždy nejméně půl století než si udělám ty stejné linky na obou stranách. Tyhle jsou vodou rychle dole, takže si nemusím oko milionkrát drhnout odličovačem. Moje černé linky od Benefitu stojí oproti těmto za nic! 

3/ Jídlo
Snídaně! Je to dost zvláštní, ale já snídani beru jako moje nejoblíbenější jídlo. Miluju všechny víkendy a prázdniny, kdy si můžu udělat velkou, obří a ještě větší snídani. Musí v ní být ale vše! Koblihy, tousty, ovoce, jogurt, čaj a džus. Teď jsem z toho dostala hlad. Achjo. Jestli vás ještě čekají jarní prázdniny, tak nezapomeňte na snídani, prosím! 


4/ Kniha
Miluju romány. Miluju Annu Kareninu. Miluju Pýchu a předsudek. Miluju Poslední kabriolet. Ježíšek mě zná, takže věděl, že si knihu Na Větrné hůrce od Emily Brontë zamiluju. Pokud jste podobní románomilovníci, jako já, určitě se okamžitě začtete. 


5/ Místo
Rakousko je naprosto úchvatná země. Právě jsem tu na horách a nebylo by teď jiné místo, kde bych byla raději. Možná Bali. Ale to je zase jiná pohádka. 


Pusu Sára
PS: Nejlepší film za únor? DEADPOOL

1 comment:

  1. Sáro to triko je úžasné :O Fotky se moc povedly! Užívej si hory s Kubou a linkami (jsem moc ráda, že se líbí) <3

    ReplyDelete

thank you for all your comments!