Monday, February 8, 2016

JANUARY LOVES #1

Tato rubrika, jinak známá jako "Moji oblíbenci" nebo "Top za měsíc", je velmi populární. Samotnou mě baví, tak jsem se rozhodla, že se s vámi o ni budu dělit každý měsíc. Vzhledem k tomu, že půl měsíce jsem proležela v posteli s nemocí u mě největší oblíbenec byl Netflix. Snažila jsem se ale podle kategorií přijít na to nejoblíbenější. Co vás bavilo tento měsíc? :)

1/ Oblíbený outfit
Můj nejblíbenější outfit za leden se skládá z nových kousků, které jsem si pořídila ve slevách. Oversize tmavě modré sako podle mě patří k must-have kouskům. Doplnila jsem ho obyčejným trikem, které je pohodlné díky bavlněnému materiálu. K nim jsem přidala high waisted kalhoty a lakované polobotky. No a mého nejmilovanějšího Herschela mám z Freshlabels. Mimochodem dnes mají úplně největší slevy TADY
sako-topshop//triko-topshop//kalhoty-topshop//batoh-harschel
2/ Kosmetický produkt 
Ráda bych vybrala jen jeden produkt, ale k Vánocům jsem dostala tak skvělou kosmetiku, že jsem nemohla zůstat u jednoho oblíbence. Takže Top 1 je rozhodně Naked 2 od UD, kterou snad nemusím vůbec představovat. Nejvíce používám neutrální stíny, protože ty třpytivé se spíš hodí na plesy a podobné akce. K této paletce dostanete i spousty bází pod stíny. V TOPSHOPU jsem si koupila světle růžový lak na nehty (50 Kč). Sice nestačí jedna vrstva, ale barva je skvělá! Další produkt je Gimme brow od Benefitu. Sice mám tmavé obočí od přírody, ale s tímto produktem vypadá prostě líp a i já, která je ohledně líčení naprosto neschopná, to s ním zvládnu. Potom jsem taky dostala řasenku Roller lash od Benefitu, která vám udělá maximální objem řas. Jen se nemohu rozhodnout, jestli je lepší než řasenka They're real. A nakonec (možná pro některé z vás nepochopitelné) je lesk na rty od Lancomu. Nikdy jsem lesky neměla ráda a vždycky preferovala rtěnky, ale kvůli zimě mám popraskané, takže na nich rtěnka vypadá hrozně. Zkusila jsem tedy lesk a mile mě překvapil. Rty vypadají mnohem lépe, tak leskům dejte šanci!
tričko-reserved (150 kč)
3/ Aplikace
O tom ani nemusím přemýšlet a je mi hned jasné, že moje nejoblíbenější aplikace za tento měsíc je infantilní Snapchat. Vlastně nerada dělám selfie, ale ty různé filtry, které z vás udělání poníka zvracícího duhu, miluju. Stačí jen v aplikaci přidržet prst na obličeji a každý den se objeví nové filtry.

brácha a já (možná už tak v pohodě nejsme)
 4/ Knihy
Doufám, že příští měsíc sem budu moc přidat prózu, z které budu unešená (začínám s Kunderou), ale tento měsíc jsem nejčastěji ležela ve francouzštině, takže tu mám učebnici a skvělý slovník. Nijak si nestěžuji, protože beru francouzštinu jako koníček. Takže pro ty, co budou maturovat z francouzštiny musím doporučit od INFOA Otázky&Odpovědi (350 Kč). PS: Ano, patřím mezi perfekcionisty, co si všechno musí zvýrazňovat fixkami. 


5/ Místo
Jak jsem říkala, byla jsem většinu měsíce nemocná v posteli. Když jsem se začala nudit, tak jsem se pustila do nového dekorování obrazů nad mým pracovním stolem a tak se mi to zalíbilo, že jsem vám je chtěla ukázat. Rámečky jsou z IKEA a fotky vystřižené z Vogue a Elle. 

1 comment:

  1. Mov hezký článek! Hrozně se mi líbí batůžek v outfitu!

    ReplyDelete

thank you for all your comments!