Wednesday, May 27, 2015

INSTAGRAM NEWS

Mám pro vás pár fotek z mého instagramu a telefonu. Na IG mě můžete najít jako @sarapospisilova!  Bez čeho se takový můj článek nemůže obejít? Jídlo, kytky, lidi a trochu té kosmetiky. Chtěla bych vám doporučit jeden rozhovor s mojí oblíbenou módní návrhářkou Natálií Steklovou TADY. Zajímal by mě váš názor na levné a nekvalitní zboží. Dřív jsem byla nadšená, když jsem si koupila v h&m šaty za dvě stovky (i když mi byly o dvě čísla větší). Poslední dobou začínám uvažovat nad tím, jestli jsem pro kvalitu či kvantitu. K tomu si také uvědomuji jaká nelegální práce stojí za výrobou obleční těchto obřích módních řetězců. To je ale jiná kapitola. Na druhou stranu bych hrozně ráda podpořila české návrháře a koupila si něco originálního, ale je tu zas cena. Za kvalitu se holt musí platit. Jak jste na tom vy? Kvalita nebo kvantita?






1 comment:

thank you for all your comments!