Thursday, March 5, 2015

04/03/15

 Sluníčko! Už je konečně tady. Drazí přátelé, příští týden má být 13°C (jupí jou). Fotky vznikly v pátek, kdy jsem s Kubou šla na otevření nové kolekce adidas v OC Chodov. Z této akce právě pro vás připravuji video. Koupila jsem si sportovní podprsenku, kterou najdete ve wishlistu TADY. Zůstávám opět u "škoního stylu" - límeček a klobouk, který mám poměrně nový. Bohužel ho ale moc nenosím, jelikož mně přijde jako strašně nepraktický doplněk (v metru mi často ulítává). Vždycky se mi líbilo nosit koženou bundu s mikinou a tu pravou jsem konečně našla v šatníku Kuby. Vlastně si jeho šatník začínám tak trochu přivlastňovat. Chelsea boots, klobouk a kožená podle mne tvoří skvělou kombinaci. Mějte se slunečně! 



jacket - zara
hat - h&m
shorts - mango
sweatshirt - h&m
photos by kuba füzy

1 comment:

  1. Super fotky i video!:))

    www.sonastorova.blogspot.cz

    ReplyDelete

thank you for all your comments!