Sunday, January 18, 2015

Grey mood

Jsem upřímně šťastná, že se dnes uzavírá klasifikace za první pololetí. Musím říct, že jsem se snad nikdy neučila víc než minulý týden. Ale teď už budu mít trochu více klidu a jsem vlastně spokojená
s tím, jak vše dopadlo. Od příštího týdne začnu zase chodit na jógu a dám své tělo trochu do pořádku.
Jsem pořád nějaká nemocná. Jak je venku tma a prší nemám nikdy dobrou náladu, a to můžu trávit čas sebe lépe, tak to nejde. Také na vás ošklivé počasí působí tolik negativně? Dnešní fotky jsou dva týdny staré. Ještě je fotila Anička než odjela do Anglie. Opravdu jednoduchý outfit, ve kterém mi bylo celý den pohodlně a hlavně teplo. Béžový kabát, džíny a rolák na scénu! :)



coat-sisley//jeans-mango//boots-wojas//handbag-chanel
photos by anička routová <3




1 comment:

  1. Úžasný outfit! Moc se mi líbí kabelka a rolák:))♥

    www.sonastorova.blogspot.cz

    ReplyDelete

thank you for all your comments!