Friday, January 30, 2015

INSIDE CLOSET

Mám spousty krásných a nových věcí (většina je sice z druhé ruky, ale pro mě "jako nové"). Také jsem dostala dopis od Aničky z Anglie. A rozehřál mi celý zimní den. Nedávno jsem si stanovila tradici. Musím mít v pokoji vždy nějaké květiny. Občas mi je koupí Kuba (což je samozřejmě lepší pocit) a občas si je koupím sama. Pro ty, kteří nemají na kytky dostatek peněz, mám tip. U zastávky Jana Masaryka jsou vždy v nějaké váze krásné (trochu odkvetlé) květiny za 10 kč. Sice vydrží tak tři dny, ale je to radost. Byla jsem na lovu slev a nejvíce mě uchvátila Zara. Odnesla jsem si z ní dva svetry a šaty (celkem za 800 kč). Také jsem zajela až na dalekou stanici Budějovická a navštívila holky na bazaru ve výdejně Zoot, odkud jsem si odnesla triko/košili, sukni a náhrdelník. Mám i nějakou novou kosmetiku a botky z haemka. Prostě jsem se trochu odměnila za vysvědčení. 





ještě nebylo žehlené




1 comment:

  1. Ty boty jsou dokonalé, podobné jsem viděla v MANGU, ale bohužel na mě neměli velikost :/
    Jinak s květinovou výzdobou naprosto souhlasím :)

    ReplyDelete

thank you for all your comments!