Tuesday, December 30, 2014

FIRST SNOW IN BLACK


Poslední dobou jsem psala, že chodím pořád v černé. Černá je trochu nuda, ale pokud zvolíte zajímavé střihy, stane se outfit nápaditějším. Například tento kabát z hm má skvělý střih. Je trochu minimalistický a to se mi na něm líbí! Dá se nosit elegantně s páskem nebo sportovně rozevlátě, to pak má tvar pytle. Prostě podle toho jakou máte náladu. Pod stromečkem jsem našla tuto krásnou červenou rtěnku od MAC, která vydrží celý den.
Na fotkách můžete také vidět novou kabelku a chealsea boots od Ježíška! Šátek jako detail na kabelce je z kolekce Marni at H&M a náhrdelník jsem koupila ve Vídni. V černé je mi teď dobře. Možná mě brzy přestane bavit, ale vím, že každou zimu se k ní budu navracet. 






coat-h&m
boots-wojas
necklace-wein h&m
pants-forever21
sweater-h&m
bag-italy

2 comments:

  1. pěkný outfit:) černá je holt černá :D

    http://assecondmoments.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. skvelej outfit, cerna je proste nejlepsi :D :) a moc se mi libi satek jako doplnek :)

    ReplyDelete

thank you for all your comments!