Tuesday, November 18, 2014

Autumn in love

Dokonalý kabát. Ano, takhle jsem uvažovala v tu chvíli, kdy jsem ho uviděla v Mangu.
O jeho koupi jsem přemýšlela do té doby, než jsem si ho vyzkoušela. Pak už bylo jasno. Nadělila jsem si tedy takový pěkný narozeninový dárek. Velmi nadčasový a elegantní. Myslím, že Audrey Hepburn by z něj měla stejně velkou radost jako já. Mají ještě více barev. Mně se také líbil v šedém provedení, ale velbloudí tak nějak ke mně šla lépe. Mám ráda trenčkoty, protože se dají díky jejich pásku nosit na různo způsobů. Tak je tomu i s tímto kabátem. Pokud tedy na zimu sháníte přítele, který vás nenechá zmrznout a bude jakoukoliv sezónu trendy, určitě se podívejte do Manga. 
Kterou barvu byste zvolili vy? 



leather dress-h&m//bag-zara//coat-mango

2 comments:

  1. ten je fakt super!
    já bych šla asi do šedého, moc béžovou nenosím, ale tobě sluší moc!

    ReplyDelete
  2. ten je krásnej! já bych si vybrala spíš šedý, ale tobě tahle barva moc sluší :)

    ReplyDelete

thank you for all your comments!