Sunday, October 5, 2014

#UFW FRENCH CONNECTION

díky CCF jsem vyhrála lístky (snad budou pořádat víc takových soutěží) na přehlídku značky French Connection. tato přehlídka se konala ve Slovanském domě a celý sál byl narůžovělý. seděli jsme na zlatých židlích a v ruce měli martini. trochu mi tato atmosféra evokovala éru marie antoinetty. mezi diváky seděla i topmodelka karolína bosáková. a teď ke kolekci. modelky a modelové předváděli outfity pro běžný den i na večer. žádná extravagence, na co jsem zvyklá z přehlídek se zde nekonala, takže jsem se mohla inspirovat k podzimním a zimním outfitům. část kolekce byla ve jménu červené barvy a modelky měly zapletené vlasy do copánků. další část byla černá, šedá, bílá kombinace a v ostatních outfitech se objevovala burgundová barva. po mole chodily dokonalé klobouky, šaty, svetry a kabelky. já osobně jsem se zamilovala do kožené sukně pod kolena, klobouku a růžového svetru. další favoritem byly rozhodně šaty s mramorovým vzorem, burgundovým kloboukem a kabelkou. spousty looků se mi velice líbily a některé mě zas lehce nudně. spousty z nich bych si během sekundy oblékla a některé jen tak přeložila v šatníku. myslím, že v této kolekci si opravdu KAŽDÝ přijde na své. možnost zakoupení kousků je, a to v nákupním centru Arkády, kde tuto kolekci najdete. snažila jsem se udělat pár fotek a došla k zjištění, že od teď na každé přehlídce budu raději točit video. tak tedy přijemné pokoukání na tuto skvostnou kolekce.




music - Tajan x fwdslxsh Beautiful
photos - Kuba Feranec (CCF)













No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!