Saturday, October 25, 2014

Queen of Disaster

anička se vrátila z anglie. třikrát hurá! sice jen na chvilku, ale stejně jsem ji musela zneužít k focení. jako místo jsme vybraly hlavní nádraží a nafotily dva looky (druhý za pár dnů). outfit, který vidíte na fotkách teď nosím opravdu často. černý rolák a šedý svetr se staly pro mě nezbytností. vím, že je kolem toho podzimu a zimy spousty tmavého oblečení, ale popravdě na barvy člověk nemá moc náladu. takže i když jsem zastánce vícebarevné zimy tak stejně zůstanu u černé a šedé. mimochodem rolák je opravdu základní kus v šatníku. podle mě stejně jako bílá košile, dobře padnoucí kalhoty a křivák. obyčejný rolák (ale nesmí štípat!) se dá nosit úplně ke všemu. já si ho beru ke kožené sukni, elegantnímu kabátu jako angličanky, kalhotům a saku - prostě ke všemu.







turtleneck-camaieu// sweater-pull&bear// bag-longchamp//jacket-timoure et group//pants-zara
photos by annna routová
           

2 comments:

  1. Tebe musí být radost fotit, jsi neskutečně fotogenický a zajímavý člověk :)!
    Taky jsem si dala závazek, že letošní podzim a zima budou ve znamení barevných svetrů a košil, ale zatím to moc nedodržuji, nemohu si pomoci, ale šedá, černá a bílá v mém šatníku pořád kralují :)
    Vážně Ti to moc sluší, outfit je skvělý :-*

    ReplyDelete
  2. Kombinace svetr&sako mě nenapadla, ale ve Tvém provedení to vypadá velmi hezky. Asi to také někdy vyzkouším, hlavně v tomhle počasí. Kabelka krásně oživí outfit a focení na hlavním nádraží? To je prostě pecka! :)

    ReplyDelete

thank you for all your comments!