Sunday, September 21, 2014

SHADES OF COOL

slunečné fotky. ano, takový přívlastek bych jim přidělila. musím říct, že focení se slunečními brýlemi je o mnohé jednodušší. pro ty z vás, co se nějak neradi tváří na fotkách vřele doporučuji. a teď k outfitu. na sobě mám kimono, které bych prohlásila (společně s croptopem) za trend letní sezóny. kimona s různými potisky byly prostě všude a pochybuji, že jste tomuto trendu unikly. já jsem si jedno také pořídila ve slevách za dvě stovky v h&m. je to docela příjemný a praktický kousek. už jsem své kimono využila jako deku, utěrku, módní kousek i k zahřátí. doplnila jsem ho velmi jednoduchých krajkovaným topem a černými šortkami s high waistem (klasika).
naprosto se nemohu dočkat na dnešním bazaru v meetfactory jsem se do životě (tedy alespoň na dobu neurčitou) zásobila novými kousky. byla to skvělá akce! doufám, že jste tam byly i vy. 
víkend sice úplně tak odpočinkový nebyl, takže se těším na další.






shorts-mango//kimono-h&m//boots-h&m//sunglasses-h&m
photos by DIANA





3 comments:

  1. haha tak to tak vypadá, že už budu dělat outfity jsen se slunečními brýlemi :D jsem vždycky taková nesvá a nevim, prostě mam pocit, že by mi mohly pomoci :D
    Nevím, jestli už jsem to psala (divila bych se, jestli ne), ale naprosto miluju Tvůj styl!! Je mi hodně blízký, nosím podobné věci, ikdyž nejsem tolik odvážná, takže jsi skvělou inspirací :-) Mimochodem s kimonem máš pravdu, já sama jsem však žádné ideální nedokázala najít...to Tvé jím je ♥

    ReplyDelete
  2. To kimono sa mi veľmi páči :3

    ReplyDelete

thank you for all your comments!