Saturday, September 27, 2014

PIETRO FILIPI SILVERLINE BY IVANA MENTLOVÁ

ve čtvrtek večer jsem se zúčastnila přehlídky nové kolekce ivany mentlové pro českou značku, která čiší elegancí - pietro filipi. ve jménu čisté elegance se nesla i tato kolekce. známa česká návrhářka využívala jednoduché barvy a střihy. převažovala černá, bílá a béžová. je fakt, že kolekce byla zaměřena spíš na jinou věkovou kategorii, než jsem já. ale i přes to se mi velice líbila. kéž by byly takovéto looky viděny na ulicích a zpřístupněny (myslím cenově) všem. na kolekci se můžete podívat právě v butiku pietro filipy na národní třídě. jako vždy jsem měla dokonalou čokoládu a nějaké ty dobroty. jsem ráda, že jsem mohla být při této přehlídce, jelikož práci ivany mentlové již dlouho obdivuji. především práce s kůží a kožešinou.
co říkáte na  kolekci, vy? 


















1 comment:

  1. skvělé, nádherné, překrásné kousky ♥ já osobně jsem nejvíc nadšená z těch černých šatů...mají hrozně zajímavě řešený krk a vůbec, strašně se mi líbí!

    ReplyDelete

thank you for all your comments!