Monday, September 1, 2014

AU REVOIR VACANCES

přiznávám, dnešní článek by spíš měl být klasicky o mém prvním outfitu do školy a o tom, jak jsem se do ní netěšila (nebo těšila?). vzhledem k tomu, že je pršno a já se nerozloučila s prázdinami, chtěla bych dnešní článek věnovat jim. nedávno jsme se stěhovali, takže nám nefunguje wifi. díky bohu ve středu nás čeká o2 guru, který všechno vyřeší a já budu moct opět poklidně přispívat články. mimochodem mám v záloze dva outfity již nafocené, takže se tento týden těšte. 
dnes tedy pár fotek (spíš víc) z prázdnin, které jsem především trávila s kamarády. 
a byly (jak by řekla eliška) žůžové. 
už jen deset měsíců!


s mojí drahou mariankou na houpací síti a trávení horkého dne s mojitem

přiroda I.

příroda II.

šlapadla musí být

my dva jsme sourozenci od prvního pohledu

anička (to nejlepší) mi odjelo na rok do anglie

nespočet zmrzlin projedeno

"příroda" III.

bratři podruhé

má drahá a krásná kamarádka diana má nový blog.
rozhodně ho navštivte a sledujte! bude vás bavit.
SMILE FOR STYLE

jídlo I. (PASTA KRUSTA je nejlepší těstovinárna)

shakespearovské slavnosti byly mým domovem během prázdnin, jelikož jsem zde pracovala

blue jeans


vafle se šlehačkou a banánem//sushi//dýňová polévka//malinová a okurková limonáda







vary s irenkou//monča v krásných ztrátách//holky moje// kuba vaří//verunka a andy warhol//chapeau rouge//šlapadla vol. II.//m.m. a sára// barunka láska//kuba věší děti na lampy// kráska// matouš už po milionté// barunka teprce po třetí// matouš po už nevím kolikátém// a já a můj nejlepší kamarád vogue





3 comments:

  1. ááách...přesně to jsem si pomyslela u každé fotky :-)
    Jedna skvělejší než druhá! Mimochodem...o té těstovinárně jsem slyšela jen samou chválu, musím se tam někdy vydat :-)

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky, jde vidět, že sis léto pořádně užila!

    ReplyDelete
  3. krasneee!
    A ja už odpočítavam dni kedy budeznova leto <3

    ReplyDelete

thank you for all your comments!