Thursday, July 17, 2014

LORETTA YOUNG SILKS

čau mňau! 
dnes trochu starší outfit. abych se přiznala focen ještě před prázdninami. je velmi pohodlný, i přes podpatky. na sobě mám černé kalhoty, které jsou asi původně s tureckým sedem, ale já je nosím na vysoký pas. k nim košili po prababičce, jelikož prostě košile po babičkách a prababičkách jsou nejlepší. většinou k tomuto klobouku kvůli jeho barvě nosím béžové podpatky z pull&bear. a po dlouhé době mám i namalované linky.
budu ráda, když si najdete mojí nově založenou facebookovou stránku.







pants-h&m//hat-zara//shirt-vintage//bag-vintage//high heels-pull&bear
photos by anička routová <3


2 comments:

  1. mooc děkuju za tak krásný komentář, je úplně zlatý ♥
    Já jsem na Tvém blogu tak trochu závislák, těším se na každý článek, jsi úžasná :-)!
    k outfitu- hrozně se mi líbí, jak jsi vyřešila kalhoty, mě se třeba taky o hodně víc líbí vysoký pas, super! :)

    ReplyDelete
  2. Jsi krásná a tvoje fotky jsou úžasný, jen tak dál.. :))

    ReplyDelete

thank you for all your comments!