Friday, June 13, 2014

WHEN A FIRE STARTS TO BURN

konečně jsem se dostala k outfitovému postu, takže voilà. dnes můžete vidět skvělou sukni, která mi připomíná éru 60tých let. jedno z mých hesel, které jsem již jistě hlásala, musím pronést opět. k barevné sukni nosím vše ostatní ve jménu neutrálních barev. takže jsem si k této vzorovaně proužkované vzala černé body a podpatky se zajímavým šněrováním. k mému údivu jsou od bati, kde se většinou hledají praktické boty něžli estetické. jinak mám teď spousty věcí do školy před uzavřením známek a už se nemohu dočkat prázdnin. volno se blíží a já se těším na festivaly a květinové věnce v protančených večerech.
pac a pusu






 
skirt-m&s//top-pull&bear//shoes-baťa
photos by Zuzana Macková (mercii)

7 comments:

  1. Uplne skvela sukne, moc ti to v ni slusi! A taky fakt hezky misto foceni :)
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  2. moc se mi líbí řetízek na tričku a vykrojená záda :) a sukně je krásná :)

    ReplyDelete
  3. Ty jsi zlatoučká:))) Moc ti to sluší a máš super sukni!!:)))

    ReplyDelete
  4. Achjo Sári, proč jen jsi tak krásná? :D

    ReplyDelete
  5. sweeeet!!!
    do you follow each other?
    let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  6. Jsi nádherná :)
    outfit se mi hodně hodně líbí, fandím topům s vykrojenými zády!! :-)

    ReplyDelete
  7. Ahoj

    pozývam ťa na giveaway o úžasný náhrdelník
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2014/06/giveaway-multi-coloured-statement.html

    prajem krásny deň
    Ivana

    ReplyDelete

thank you for all your comments!