Saturday, May 3, 2014

SHOOTING UP SUNSHINE

všechny zdraví unavená sára! na sobě mám své jediné kalhoty s potiskem, které jsou z lindexu. pokud máte jeden kousek takto výrazný a barevný, zbytek doplňte něčím velmi neutrálním. své nové boty naprosto zbožnuji. každý druhý den je mám na sobě. ve středu jsem zažila asi ten nejlepší koncert! ale o tom se zmíním v příštím randomu. včera jsem byla po dlouhé době v divadle. měla bych chodit častěji. jsem občas nespokojená s kulturní složkou svého života. zní to divně, ale je to tak. mimochodem hlasování o barvě rtěnky skončilo a k mému údivu se na stejném místě umístila tělová a růžová barva. gratuluji vítězkám a vy čekejte na další anketu. :)
hezký víkend! 






jacket-zara//tshirt-h&m//pants-lindex//heels-pull&bear//bag-h&m
<3!!!

4 comments:

  1. pěkně sladěný outfit :) stejnou kabelku jsem měla taky, ale už se mi rozpadla :/

    ReplyDelete
  2. Super kalhoty a k tomu ta hnědá kabelka a boty, to je fakt boží kombinace :)
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  3. Máme to stejně, jsem nespokojená s tím, jak málo chodím do divadel a na výstavy a vernisáže, tak jsem si jich pro změnu naplánovala asi deset :D

    ReplyDelete
  4. Skvele. To druhe ako sa tie fotky menia je velmi zaujimave ;)

    ReplyDelete

thank you for all your comments!