Saturday, April 12, 2014

SWEETEST THING

dnešní den je naprosto perfektní. ráno jsem byla na snídani s drahou eliškou a potom jsme šly koupit do manga šaty, po kterých toužím už nějaký ten měsíc. jsou bílé, plisované a dlouhé. no prostě krásky veliké. teď jsem byla na zahradě a trhala sedmikrásky, ze kterých za chvíli jdu plést věnec. tento outfit není tak úplně můj styl, ale chtěla jsem ho vyzkoušet. na sobě mám kožené kalhoty z bazaru holek z a cup of style a kožíšek, který je vypujčený. už jsem vyměnila zimní oblečení za letní. mým favoritem na jaro jsou rozhodně pastelové barvy. a to všude. mějte se krásně!





furrryvest-zara(merci ž.l.)//pantaloons-a cup of style

3 comments:

  1. Dokonalé! Jsi hrozně zajímavá a krásná :)

    ReplyDelete
  2. Podle me ti tenhle styl moc slusi :) cele je to krasne nakombinovane!
    Dom by Dom

    ReplyDelete

thank you for all your comments!