Wednesday, April 9, 2014

RANDOM II.

jsem tu s randomem číslo dva. venku fouká vítr a já už chodím jen ve svetru nebo kožený, takže mně dnes byla trochu (ne trochu) zima. jsem teď velký student a učím se do školy chodit v podpatcích. nebudu si nalhávat, že jsem se pro podpatky narodila (jako například M.M), ale zlepšuji se. snad jednou budu působit, jako elegantní žena. další mé pravidlo se zrodilo. vždy ohrnovat kalhoty, tedy pokud to jde. jak se říká "na Havla"! vypadá to dobře ke každé obuvi. v pátek jsem tu zas.
ps.asi jsem květinové dítě.


lívance s lesním ovocem. ne, vážně neznám nic lepšího.
pořád teď dělám citronádu (v této mi jen chybí máta)

1. květiny

2. květiny a mé prochozené balerínky od natálky steklové

3. květina tentokrát s mým palcem

jedna z fotek ze včerejším focení v oranžérie na pražském hradě

jednou to tam celé koupím (tady možná)

anička <3 tentokrát stála před mým objektivem

s mončou jsme pokrevní sestry. jen přes tetování (zatím)
jo a strašně si škrábu nalakované nehty

květiny už ani nevím po kolikáté
pac a pusu 



4 comments:

  1. ja sa tiež učim chodiť v štekloch a je to komédia:D a supr vyzeráš na tých fotkách :)))

    ReplyDelete
  2. mna tie lievance :)
    Ak mas rada NIVEU pozyvam na giveaway o nove telove mlieka tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Jste s Aničkou vážně nejhezčí! Na to by se jeden vykašlal :D

    ReplyDelete

thank you for all your comments!