Saturday, March 29, 2014

DEEPER

ciao všichni! nejprve bych chtěla uzavřít anketu na měsíc březen, ve které jsem se ptala,  co nejraději vytáhnete na jaro ze svého šatníku. s přehledem vyhrála džínová bunda. už jsem si své dvě také připravila. dnes jsem měla po velmi dlouhé době velké nákupy a vy se můžete těšit na nové kousky, do kterých jsem se na první pohled zamilovala. praha se celá sluní a mě teď čekají hezké dny, protože jsem objevila nové kavárny a rozkvetlé stromy mě už tahají na petřín. v dnešním postu jsem sladila černou s černou a přidala trochu zelené, kterou moc nenosím. chtěla jsem si konečně něco udělat s vlasy, takže jsem si přetáhla přes sebe šátek, který je z kolekce marni at h&m. doufám, že nám h&m připraví další skvělou spolupráci s návrháři, jako byla tato.
pac a pusu






photos by anička routová
scarf-h&m marni//blouse-h&m//pants-zara//socks-h&m//bag-h&m//jacket-zara

6 comments:

  1. Dokonalost ♥ Jsi neuvěřitelně stylový člověk! :))

    ReplyDelete
  2. parádní šátek a kabelka :)

    ReplyDelete
  3. skvelé to je♥ ! nechceš sa navzájom sledovať?

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  4. Jsi krásná, nádherná a originální! :) Odkud jsi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je tak strašně milé! <3 děkujuu. Jsem z Prahy :)

      Delete

thank you for all your comments!