Tuesday, March 4, 2014

DARK PARADISE

mám strašně ráda burgund barvu a to na všem. hlavní kouskem mého outfitu je košile, kterou jsem našla v dědově šatníku. nosím ji teď strašně často a vzhledem k tomu, že nemám boyfrienda musím krást košile z šatníku dědovi. ve všem jsem se cítila moc pohodlně a to se teď poslední dobou stává mojí prioritou. v pátek jsem navštívila úplně skvělý výprodej šatníku holek z A cup of style. všechno bylo moc krásné a holky nám připravily opravdu úžasné dobroty. vážně hezké odpoledne. koupila jsem si za 50 Kč kožené kalhoty, které vám představím příště. koukala jsem na oscary a nejvíce mě oslovily šaty emmy watson od vary wang. jaké róby se líbily vám? :)









3 comments:

  1. Já si kupuju košile v sekáči za deset korun, taky bojfrenda nemám... :D
    A Emminy šaty byly taky moc krásný, já jsem Oskary teda nesledovala, ale na we<3it se najednou objevilo strašně moc obrázků, takže takovej přehled... :D
    A krásná taška. :)

    ReplyDelete
  2. i really like that shirt. its nice

    ReplyDelete

thank you for all your comments!