Wednesday, February 12, 2014

TOXIC

dnes druhé fotky z botanické zahrady. vždycky jsem chtěla být víla a doufám, že se jednou tak stane. tentokrát jsem si na ni pouze "hrála". myslím, že se fotky moc povedy. jsem hrozný kavárenský povaleč a veškerý čas jsem zalezlá v nějaké kavárně a čekám na jaro. jedním z mých problémů je, že čtu spousty knih najednou. momentálně mám rozečtenou pěnu dní, miláčka a jíst, meditovat, milovat. bohužel se asi nikdy neodnaučím číst knihy pěkně po sobě. co teď čtete vy?
v sobotu jsem byla šťastná, protože bylo krásné slunce, takže jsem vytáhla mokasíny a pruhované triko a po dlouhé době navštívila náplavku. jinak jsem už začala nosit džínové bundy a pod ně vždy nějaký velký svetr.
ps:druhý nejlepší vynález hned po odlišných ponožkách jsou všemožné tetovačky.



mám superultramega nejlepší tetovačky








10 comments:

  1. Možná blbej dotaz, protože nevím, odkud jsi, ale to je foceno v Brně v Botanické zahradě (na to Brno usuzuju z hlášky kavárenský povaleč, to je tu tak trochu ustálené spojení :D). Jestli jo, tak mám obligátní dotaz.. za jakých podmínek je tam možné fotit?
    A teď k fotkám :D Nejvíc se mi libí předposlední, ta póza s rukou na větvi je skvělá a máš boží foto výraz.

    ReplyDelete
  2. Sakra, už to čtu že pražská botanka :D No nic, stejně si vás šoupnu do odběru, fotky máte dobrý :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo :) Je to z pražský botanický na albertově :)) jinak děkujuuu :D

      Delete
  3. ach, si nádherná! a tie fotky sú úžasné! a ešte k tomu si krásna! :).
    myslím, že máš potenciál... veľmi rada ti dám follow! :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa❤️ děkuji.. udělala jsi mi opravdu velikou radost :)

      Delete
  4. Nice outfit

    XO CHAMA FASHION
    www.chamafashion.com

    ReplyDelete
  5. you're so pretty dear I love the floral crown and the skirt. so cute.say would you like to follow each other? just let me know hugs http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    ReplyDelete

thank you for all your comments!