Saturday, February 8, 2014

ALL DAY AND ALL OF THE NIGHT

hola! dnes hořčicově žluté šaty, džínová košili, batůžek a "intoušské" brýle. myslím, že tento look je á la Oxford. moc se mi líbí barva šatů a hlavně jejich kolová sukně. batůžky bych zařadila do 20 nejlepšch vynálezů na světě. do školy teď nic jiného nenosím. nedávno mi jedna má kamarádka řekla, že mám napsat na blog, co raději nenosit. jinak řečeno, co prostě ne. já vím a zastávám se názoru nikdy neříkej nikdy, ale mám pár věcí, které nemám příliš v lásce. takže tady je pár kousků, které se u mě v šatníku nenajdete, ale na jiných lidech se mi to při různých kombinacích i líbí, to nepopírám.
-potisk lebky, flitry, cokoliv od versace nebo z newyorkeru, hadí či krokodýlí kůže na kabelce, červená a růžová dohromady, kšiltovka nebo čepice s nápisem "boss, cool, hipster, apod.", neonově barevná saka, šaty s leopardím potiskem a asi spousty dalších kousků, které bych na sebe nedokázala vzít.konečně víkend a já se nemůžu dočkat až vyběhnu ven.
mějte se krásně a skládejte básně!
S.












3 comments:

  1. Zajímavý outfit :-) Moc ti to sluší !!!

    http://poli-sirotina.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. ta třetí fotka je nádherná! <33

    ReplyDelete

thank you for all your comments!