Thursday, September 12, 2013

fashion news

Vzhledem k počasí jsem nemohla vyrazit na focení.Je mi to líto,že léto končí.Jediné pozitivum na zimě vidím,že nemusím sekat trávník.Jinak mě opravdu nic moc nenapadá.Doufám,že nás čeká podzim plný romantických procházek v aleji barevných stromů.Bylo by to moc krásné!Nedávno jsem navštívila stránky mých milovaných a snových obchodů.Chanel,Dolce&Gabbana a Lanvin.Vybrala jsem pár fotek co mě tak různě uchvátily.Dnes jsem měla černobílou,pruhovanou sukni s bílím topem. Bohužel jsem nestihla focení. Jak zvládáte změnu počasí vy?Na hlavní straně najdete novou anketu ohledně podzimních kabátků.
Cara forever!Mulberry



Tilda Swinton a Chanel tvoří elegantní pár.
Úžasná modelka Coco Rocha a Zac  Posen
Lanvin
Láska jediná D&G!



No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!