Sunday, September 1, 2013

back to school

Poslední prázdninový den.Jak se cítím?Šíleně se těším.Bude to pro mě velký začátek.Mám v plánu nové aktivity.Jedna z nich je,že jsem se přihlásila na jógu.Dále budu pokračovat s francouzštinou a nově se španělštinou.Opravdu mám ze všeho teď dobrý pocit.Snad se alespoň trochu těšíte na nový školní rok.Podzim nám klepe na dveře a já se těším na trenčkoty,polobotky a čepice!Dnešní poslední prázdninový outfit jsem pojala v krémových barvách.Delší světle růžovou sukni jsem doplnila jak jinak než s bílou košilí.Aby mi nebyla zima vzala jsem si moji vestu s kožíškem.Botky jsou neuvěřitelně pohodlné!Dnes jsem v nich běžela v blátě.Vůbec zatím nemám inspiraci pro zítřejší outfit tak snad mě něco napadne:) Jak se těšíte vy?







skirt-h&m//denim jacket-h&m//heels-Croatia//shirt-bershka//bag-h&m

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!