Tuesday, August 27, 2013

all music

Poslouchání hudby pro mě většinou znamená uklidnění  a pohodu.Je to útěk pryč od všeho.Jako kdyby mě hlas zpěváka hodil do tranzu.Můžete se zavlnit a zazpívat.Prostě přivřít víčka a nechat se unášet rytmem jaký máte rádi.Vybrala jsem pár pásní,které mám vždy spojené s něčím a s někým.Asi proto jsou srdcové.   

1.Zrní.Moc skvělá kapela!Poslouchá ho celá rodina.Texty známe všichni nazpaměť:)Tahle kapela nám vydrží napořád.Nepolekejte se textu je vskutku prazvláštní."Hýkal a rudý vřes"
                      














2.Pouštím si ji vždy.Ať je mi smutno nebo je mi krásně vždy mi je ještě lépe,když si poslechnu Dance with me.


3.Zbožňuju tuhle písničku,protože byla v Gatsbym.A ten film je proste perfektní.Z té doby hýří něco omamného.Mimochodem čelenka Daisy pochází z dílny Tiffany & Co.Šaty jsou zas dokonalým výtvorem značek Prada a Miu Miu.


4.Lana.Lana.Lana.Co k tomu dodat.Miluju její klipy,hlas,osobitý styl,vlasy,nehty.Žádná současná zpěvačka pro mě nemá tak kouzelné klipy jako ona.Žádná současná zpěvačka nemá tak tejemný hlas.A do třetice.Žádná současná zpěvačka není takovou inspirací pro mě v módě jako Lana.Všechny písně miluju a vždycky budu.








PS:Omlouvám se,že jsem nenafotila outfit.Strašně prší a mně je lépe doma.:)Jak trávíte tyto promočené dny vy?

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!