Friday, July 12, 2013

all about dress!

 Každá žena i každý muž má určitý druh oblečení,který preferuje a dokáže ho nakupovat pokaždé,jakmile projde dveřmi obchodu.Myslím tím ty známe "úchylky" na boty a kabelky.U můžu kravaty či saka.Každopádně jsem chtěla říct,že každý z nás máme na něco slabost. Sáhněte si do svědomí a jistě přijdete věc,kterou koupíte vždycky,když vás polapí nákupní horečka.U mě jsou to šaty.Nedokážu bez nich vydržet.Díky nim z části tolik nenávidím zimu,jelikož se nedají moc nosit.Mám v šatníku spousty šatů.Najdete tu dlouhé,rozevláté,vzorované,krajkové,pruhované,elegantní,casual a spousty dalších.Ano!Šaty jsou má úchylka.Tyto jsem si koupila z asosu. Viděla jsem je jednou na Sandře Leopardové a tolik jsem se do nich zamilovala,že jsem si je musela vyhledat:)Doplnila jsem je botkami na platformě a párkou ze Zary. Co dokážete ve velkém nakupovat vy?:)
         S.




    handbag-h&m//dress-asos//shoes-h&m//parka-zara//scarf-h&m//earring-six
    photos by Terka K.

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!